Hele processen




Nyhedskriterierne
-Aktualitet
-Konflikt
-Sensation
-Væsentlighed
-identifikation.

  • Pr kan bruges til at skaffe links via nyheder gennem pressemeddelser.
  • Prospects findes ved at kigge på medier der vil  finde din virksomhed relevant. Whiteaway kan måske kigge på hvordan de øger deres egenkapital med 200 mil. Kr. Og så bringe det i børsen fordi det cil være relevant for læsere af Børsen.

For at finde ud af om de skriver om Whiteaway, så skal der være direkte kontakt med mediet, derudover skal der være en opfølging på om de bringer din historie.

Indgangsvinklen skal være den omvendte nyhedstrekant, hvor man begynder med konklusionne, uddybning og til sidst detaljer. Dette vil holde historien mere spændende for læseren.

-Whiteaway øger egenkapital med 200mil

-Virksomheden har haft et godt år

-6 mia i omsætning er grunden, direktøren udtaler sig.